Thuisreis - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van jackyenjos - WaarBenJij.nu Thuisreis - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van jackyenjos - WaarBenJij.nu

Thuisreis

18 Oktober 2018 | Nederland, Kaatsheuvel

Maandag avond hebben we heerlijk gegeten in locanda del place. Kaart Italiaans en de ober sprak niet over de grens. Dus met Google op de telefoon de gerechten ingetypt en gezocht op afbeeldingen. De voorgerechten antipasti vielen al meteen af enkel soorten hammen. Ik koos voor lamsvlees en Jos voor een stoof van equino ( paardenvlees ) overigens hebben we veel paarden slagerijen in de steden en dorpen gezien. Van het huis kregen we n bouillon met pasta erin en daarin moest je dan Lambrusco doen , de Italianen naast ons hadden dat ook. Schijnt iets mantovees te zijn streekgerecht. De Lambrusco dronken wij maar uit t glas haha.

Dessert een of andere koek met koffie na.

Om half 6 afgelopen dinsdag liep de wekker af. Koffie gemaakt en douche koffer verder gepakt en naar beneden tegen half 7 . Je raadt t al niemand bij de receptie waar te nemen. Ontbijtzaal totaal leeg dus ook deze dag geen ontbijt zelfs niet in elkaar geflanst. De kamersleutel hebben we op de balie gemikt, hopelijk hebben ze m gevonden haha .

kwart over acht waren we bij de luchthaven onderweg nog getankt want de auto moest weer ‘vol’ terug .

Snel geregeld met t inleveren en ook de koffer waren we snel kwijt. Op vliegveld nog n koffie en uit verveling de winkels bekeken. Er staan weinig stoelen op luchthaven Bologna.

Ryanair vertrok op tijd en om tien over 12 stapten we t vliegtuig uit in Eindhoven.

koffer was er snel en zijn meteen doorgegaan naar de auto. Bij nieuwe van der valk in Tilburg hebben we gelunchd.

Gisterenavond een klacht ingediend bij t reisbureau over wat we niet hebben ontvangen en waar wel voor is betaald.

Al met al een mooi stuk van Italië gezien.

Tip volgende keer een blauwe parkeerkaart mee in de koffer mochten we weer eens n auto huren.

Tot een volgend reisavontuur

dank jullie voor t meelezen

• 18 Oktober 2018 - 16:56

Lidie:

Jullie maken ook van alles mee.